Strategické řízení nákupu a strategie nákupu

Obsah semináře:

-   Řízení, plánování, organizování a kontrola nákupu

-   Procesy strategického nákupu, operativního nákupu a řízení nákupu                                                                             

-   Pracovní role a rozdělení odpovědnosti                             

-   Analýzy a analytické nástroje nákupu                              

-   IT podpora nákupu – reporty, statistiky                                   

 

Forma: jednodenní seminář a workshop

 

Vzdělávací cíl:

  • Zlepšení řízení, plánování, organizování a kontroly nákupu.
  • Budete schopni vypracovat nákupní strategii a analyzovat klíčové procesy nákupu.
  • Přehled o klíčových ukazatelích výkonnosti.

 

 

Kontakt

Ing. Petr Kratochvíl MMC Marketing Management Consulting
Tyršova 1073/16
664 91 Ivančice
Czech republic

602 767 818

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode