Výběr a řízení dodavatelů

Obsah semináře:

- Nákupní marketing a nákupní marketingový mix              

- Výběrová řízení a struktura nákupního procesu                         

- Hodnocení dodavatelů                                                                  

- Management dodavatelů – např. výběr, hodnocení, strategie vztahů, motivová, zlepšování dodavatelů                                      

 

Forma: jednodenní seminář a workshop

 

Vzdělávací cíl:

  • Zlepšení procesu výběrových řízení.
  • Budete schopni lépe se orientovat na vašem nákupním trhu.
  • Znalost kritérií výběru a hodnocení dodavatelů.
  • Porozumíte důležitosti a principu správného řízení dodavatelů.

 

 

Kontakt

Ing. Petr Kratochvíl MMC Marketing Management Consulting
Tyršova 1073/16
664 91 Ivančice
Czech republic

602 767 818

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode