Vyjednávání

Obsah  semináře:

  • Co je vyjednávání a jeho typy                             
  • Co tvoří situaci vyjednávání                                   
    • Příprava                                                         
    • Prezentace výchozího stanoviska                   
    • Vysílání a přijímání signálů                                     
    • Pozměnění výchozích návrhů                         
    • Souhrn návrhů                                                         
    • Vyjednávání o návrzích                                  
    • Uzavření vyjednávání                                     
  • „Šachová“ strategie při vyjednávání                   
  • Východiska ze situací blokujících vyjednávání   

 

Forma: jednodenní seminář a workshop

 

Vzdělávací cíl:

Cílem je odkrýt rezervy v oblasti obchodního vyjednávání a naučit se efektivně a asertivně argumentovat. Zvýšit efektivitu obchodního vyjednávání účastníků prostřednictvím znalosti a nácviku možných vyjednávacích taktik.

 

 

 

Kontakt

Ing. Petr Kratochvíl MMC Marketing Management Consulting
Tyršova 1073/16
664 91 Ivančice
Czech republic

602 767 818

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode