Články
-
07.11.2011 12:00
Reakce na článek ze 17.10.2011 - Slovensku chýba marketing
… nebojte sa, chýba i u susedou! Troufám si tvrdit, že Jack Welch by se nespletl i u jiných států, ale co tedy vlastně v době krize chybí? A jak z ní ven? Zboříme první mýtus, kdy podle mne slovo marketing znamená hlavně: zanalyzovat situaci, stanovit cíl a cesty k němu...
-
07.11.2011 11:57
Jak zvýšit výkon a výsledky firmy personalistikou?
V poslední době jsme v různých společnostech napříč Slovenskem, Českem i jinde, udělali zajímavé zjištění: personalistika může relativně nejrychleji pomoci firmě z problémů! Kdo je tedy personálně osvícený manažer a co by měl znát? Co je personální marketing? Standardní...
-
07.11.2011 11:53
EFQM - Zlato ve čtyřech písmenech
Několika svým známým podnikatelům jsem položil otázku: „Co bych Ti musel nabídnout, aby to pro Tvůj business bylo zajímavé?“ Zvláštní bylo, že převážná většina odpovědí byla směřována do pomoci – „Najdi mi nový výrobek, ale rychle a bez nutnosti kupovat technologie“, „Sežeň mi dotační peníze, ale...