Příprava na veletrh
Obsah semináře:
Příprava konceptu účasti na veletrhu (před, během a po):
- marketingová situace a cíle , veletrh a jeho role mezi ostatními marketingovými nástroji
- zadání a cíl veletrhu
- definice typu a formy účasti
- role, počet a další požadavky na veletržní tým, příprava na veletržní situace
- záznamy a jejich měřitelnost, zpětná vazba a vyhodnocení efektu
Forma: jednodenní seminář a workshop
Vzdělávací cíl:
- Správná příprava znamená, že budete okamžitě v kteroukoliv chvíli veletrhu schopni odpovědět vašim nadřízeným pravdivě na jejich správnou otázku: "Co nám to přineslo nebo přináší?"
- Naučíme Vás nastavit správný a měřitelný cíl veletrhu.
- Pomůžeme Vám sestavit jednoduchou a logickou metodiku krok za krokem, co udělat PŘED, BĚHEM a PO VELETRHU.