Příprava na veletrh

Obsah  semináře:

Příprava konceptu účasti na veletrhu (před, během a po):

  • marketingová situace a cíle , veletrh a jeho role mezi ostatními marketingovými nástroji                    
  • zadání a cíl veletrhu                                                 
  • definice typu a formy účasti                              
  • role, počet a další požadavky na veletržní tým, příprava na veletržní situace                                           
  • záznamy a jejich měřitelnost, zpětná vazba a vyhodnocení efektu                                                  

 

Forma: jednodenní seminář a workshop

 

Vzdělávací cíl:

  • Správná příprava znamená, že budete okamžitě v kteroukoliv chvíli veletrhu schopni odpovědět vašim nadřízeným pravdivě na jejich správnou otázku: "Co nám to přineslo nebo přináší?"
  • Naučíme Vás nastavit správný a měřitelný cíl veletrhu.
  • Pomůžeme Vám sestavit jednoduchou a logickou metodiku krok za krokem, co udělat PŘED, BĚHEM a PO VELETRHU.

 

Kontakt

Ing. Petr Kratochvíl MMC Marketing Management Consulting
Tyršova 1073/16
664 91 Ivančice
Czech republic

602 767 818

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode