Manažer 21. století

Obsah cyklu seminářů:

1. den   

- kompetence manažera 21. stolení; rozvoj řídících schopností; manažerské rozhodování; osobnostní typ                                                            

2. den   

- základy marketingu; marketingový plán;  marketingový audit

3. den   

- personální systém; výběrové řízení; adaptace, proces vzdělávání, controllingové ukazatale

4. den   

- projektové řízení: projekt, organizace projektu, týmový management, nástroje pro řízení

5. den   

- Stress management, Time - management           

6. den   

- nástroje měření výkonu společnosti: SWOT analýza, EFQM, další nástroje

7. den   

- vedení porad; týmové role; delegování, úšpěšná prezentace                                                               

8. den    

- motivace; manažerská pochvala a výtka; zpětná vazba; práce s informacemi  

9. den   

- koučování: koučování jako styl vedení; proces koučingu, osobnost kouče - manažera; v kterých situacích koučing využít; sebekoučing jako možnost seberozvoje, zpětná vazba

10.den   

- moderní metody řešení problémů a krizí; vyjednávání; asertivná jednání; řešení obtížných situací

 

Forma: cyklus přednášek a workshopů 

 

Vzdělávací cíl:

Manažer 21. století, jako osoba znalá moderních strategií řízení společnosti a vedení lidí.

 

 

 

 

Kontakt

Ing. Petr Kratochvíl MMC Marketing Management Consulting
Tyršova 1073/16
664 91 Ivančice
Czech republic

602 767 818

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode