Manažer 21. století
Obsah cyklu seminářů:
1. den
- kompetence manažera 21. stolení; rozvoj řídících schopností; manažerské rozhodování; osobnostní typ
2. den
- základy marketingu; marketingový plán; marketingový audit
3. den
- personální systém; výběrové řízení; adaptace, proces vzdělávání, controllingové ukazatale
4. den
- projektové řízení: projekt, organizace projektu, týmový management, nástroje pro řízení
5. den
- Stress management, Time - management
6. den
- nástroje měření výkonu společnosti: SWOT analýza, EFQM, další nástroje
7. den
- vedení porad; týmové role; delegování, úšpěšná prezentace
8. den
- motivace; manažerská pochvala a výtka; zpětná vazba; práce s informacemi
9. den
- koučování: koučování jako styl vedení; proces koučingu, osobnost kouče - manažera; v kterých situacích koučing využít; sebekoučing jako možnost seberozvoje, zpětná vazba
10.den
- moderní metody řešení problémů a krizí; vyjednávání; asertivná jednání; řešení obtížných situací
Forma: cyklus přednášek a workshopů
Vzdělávací cíl:
Manažer 21. století, jako osoba znalá moderních strategií řízení společnosti a vedení lidí.